Shop Mobile More Submit  Join Login
konata tan by vatenkeist konata tan by vatenkeist
^^; damn the eyes are so hard to draw especially to balance konata's unique look and the chibiness.. .. anyways x3 i kinda like the color in this piccy... and the "A!" is just random smidth i put in..

konata (C) lucky star
Add a Comment:
 
:iconkazema:
kazema Featured By Owner Nov 10, 2007
Timotei. Timotei. Timoteeeeeei!! XD
Reply
:iconpcmaniac88:
pcmaniac88 Featured By Owner Oct 27, 2007  Professional Digital Artist
konata~~ x3 This looks interesting ah.Simple and nice :P And ya ia agree,konata's facial isnt that easy to draw.One of the reasons y i didnt draw her. >_< Keep it up ~
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 28, 2007
x3 thx dude!!
Reply
:iconkate-san:
Kate-san Featured By Owner Oct 27, 2007
waaahhh....comel!!!! >_< :love:
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 27, 2007
:hug::hug: ... x3 thx kate!!
Reply
:icongamafort:
Gamafort Featured By Owner Oct 26, 2007
...Which end of a chocolate cornet is the head? The fat end or the thin end? :confused: ...
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 27, 2007
o: .. *shrugs* :rofl:
Reply
:icononizai:
OniZai Featured By Owner Oct 26, 2007  Hobbyist General Artist
Lol "A!" as in Azumanga Daioh?

O wait..was it School Rumble?
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 27, 2007
o: not both? ..
Reply
:icononizai:
OniZai Featured By Owner Oct 28, 2007  Hobbyist General Artist
er...i dunno. I watched both of them only for a bit
Reply
:icononizai:
OniZai Featured By Owner Oct 26, 2007  Hobbyist General Artist
Lol "A!" as in Azumanga Daioh?
Reply
:iconbreathlessx:
BreathlessX Featured By Owner Oct 26, 2007  Student General Artist
Aww, I seen the Theme for this anime and I really wanted to see it. So cute! X3
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 28, 2007
>:3 watch watch~!
Reply
:iconbreathlessx:
BreathlessX Featured By Owner Oct 28, 2007  Student General Artist
>D I shall -runs off-
Reply
:icongame-flu:
game-flu Featured By Owner Oct 26, 2007  Hobbyist General Artist
ah the hair colour should've been darker XD but oh well! the expression is cute though~
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 27, 2007
o: waaa issit? coz i was trying to match this with the anime hair color.. the darker blue one is from the other official art i guess..
Reply
:icongame-flu:
game-flu Featured By Owner Oct 27, 2007  Hobbyist General Artist
i can't remember now xD
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 27, 2007
[link]

83 i think u can see the difference here ..
Reply
:iconkinkitsune:
KinKitsune Featured By Owner Oct 26, 2007
LoL Azumanga Da yo XDDD
Reply
:iconira131:
iRa131 Featured By Owner Oct 26, 2007
waaah... very colourful~~!! I like the colours!! the eyes looks great xD
yeah.. the hair is a bit high.. X3 but overall~ it looks very cute. XDDD
:glomp:
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 26, 2007
o: bowh she got technique rebonding kali lololol ... thx ira chan!! :hug: ..
Reply
:iconraidenokreuz76:
raidenokreuz76 Featured By Owner Oct 26, 2007
aits 8D colorful tan of konata

lowl the mouth so cute D: i think the hair is a bit high .. but nice la :B
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 26, 2007
o: woot thx.. >_< the draft was done days ago.. so just wanna get it done with :3 ..
Reply
:iconraidenokreuz76:
raidenokreuz76 Featured By Owner Oct 26, 2007
any other tans your planning ? O:
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 26, 2007
o: ... o-o i might be planning to draw haru .. :3 .. any suggestions?
Reply
:iconraidenokreuz76:
raidenokreuz76 Featured By Owner Oct 26, 2007
O: ...



try males this time then :3 !!!

haseo tan...ichigo tan.. renji tan... i dunno any guys la 8O * got suggested to make allen tan*
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 27, 2007
o-o!!!.. lowl males eh..>:3 maybe.. thats why.. haru glory o: !!!
Reply
:iconriingo:
riingo Featured By Owner Oct 25, 2007
Am I the only person who hasn't watched this yet ;___; But oh well, haha. Super cute picture! I love her expression :heart:
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 25, 2007
:hug: thx riingo >o<;)/ .. i miss ur comment T_T .. x)
Reply
:iconwintermoonlight:
WinterMoonlight Featured By Owner Oct 25, 2007
That's really cute.
Reply
:iconvatenkeist:
vatenkeist Featured By Owner Oct 25, 2007
:3 thx!!
Reply
:iconwintermoonlight:
WinterMoonlight Featured By Owner Oct 27, 2007
you're welcome.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 600 × 562

Featured in Collections




Details

Submitted on
October 25, 2007
Image Size
271 KB
Resolution
600×562
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
458
Favourites
15 (who?)
Comments
32
Downloads
12
×